Today!

Hann inte skriva något i går men Noras födelsedag var jätte mysig!
Hon blav glad för alla paket och vi har smaskat i oss mycket gott!

Hinner knappt skriva nu heller. Ska snart börja fixa lite innan vi drar ner till musiken.

Tänkte allvarligt skita i att gå ner för jag är så seriöst rädd för svininfluensan men inser också att jag inte kan hålla Nora innaför lås och bom. Hon måste få komma ut och leka lite.
Ska svänga ner till apoteket efter och se om handspriten har kommit in...skullle komma i mitten av veckan sa dom när jag var nere sist.

Nu för några dagar sedan började jag ångra mig angående flytten ner till Slite.
Vet inte varför jag känner så.
Att bo kvar i Slite några år till? Vill jag det?
Slite börjar bli så....?
Vet inte hur jag ska säga det eller förklara det men kvaliten på folket börjar försämras en hel del och jobben finns inte här.
Nora är ju skriven att börja Athene skolan när hon fyller 6 år.
Men att hitta billigt bra, stort boende i Visby är ju omöjligt.

Jaja, ja hinner inte sitta här egentligen.

Kommentarer
Postat av: malin

jasså trivs du inte i slite längre? Jga trivs här, :D Adam trivs här och har sina vänner här ,

va e de för fel på folket då :)

Kramar

2009-09-08 @ 17:31:54
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Pauline!

Jag är iaf jävligt glad att jag flyttade till stan. Du är säkert hjärtligt välkommen hit av alla trevliga visbybor!! :) Ta med syrran din också!!

2009-09-08 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0