Today!

Hämtade upp Linda och barnen i morse och gick ner till buslekis.
Vi drack kaffe och pratade om lite allt möjligt kanske.

Vägen hem var väldigt spännande!
Jag och Linda sprang och jagade barnen nästan hela vägen.
Som tur var så fick vi vila lite emellanåt då dom hittade till tvibo!!!
Haha. Kondition är något jag inte har!
Men det var en toppen träningstur.

Vi gick hem och mötte upp mamma och syster som hjälpte mig att rensa ur mitt förråd nere i källaren.
Snart är allt klart o packat o rensat.
Imorgon börjar vi köra kartonger!! JIPPY!!!!!!!

Ska bli såååå skönt att komma ner till city och slippa gå vareviga dag!

Eddie har åkt i sin gåstol för första gången i dag!!
Vi åkte runt i alla rum och lekte kurragömma med Nora!
Han var inte lika mycket bebis för Nora då utan hon kunde då leka lite mer med honom annat än att han ligger på golvet eller sitter i min famn.






Nej nu ska jag mysa med barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0