Tjing

Idag fick jag faktiskt lite sovmorgon och vaknade inte förrän kl 7 av att Eddie låg och jollrade med händerna i munnen. Det har han alltid, hemskt sällan man får se hans mun!

Igår så hämtade vi upp Linda och Viggo för att gå ner till musiklekis och sjunga, dricka kaffe och leka.
Lika kul som alltid med trevligt folk.
Efter gick vi till affären innan vi svängde hemåt och började med lunch.

Dagen rullade på i full fart.
Nora var ute och lekte i sandlådan med moster en stund och när Robin kom hem så kastade hon sig över dom och kastade boll.
Hon skrattade hela tiden och hade så skoj! Robin kommer bli en underbar pappa.

Idag ska vi nog ner och hämta nyckeln till den nya lägenheten men annars har vi inget planerat!
Tror jag. Har en sådan där dag då jag känner på mig att det är  något jag bestämt men inte minns vad!

Jaja. Tjing på er.


Kommentarer
Postat av: systeryster

Ja, han kommer bli en underbar Pappa min lill Älskling : )

2009-09-16 @ 09:51:57
URL: http://snartmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0