Tittut, eller nåt...??

Här satt jag i godan ro framför datorn och kolla ny säng, äter gott och dricker kallt då ett mullar bryter tystnaden.
Det kommer ifrån min sons rumpa och min mage blir varm.
Överallt var jag senapsfärgad, tur jag hade mörk tröja!!!

Idag har vi varit på församlingshemmet igen men det var bara vi där.
Lite tråkigt men det är så det är ibland.
Vi hade kul ialla fall och hittade på mycket mys.
Ritade, lekte med lego och mamma, storasyster och bebisar.
Nora gick till BB och födde en lilla syster medan jag satt i väntrummet och lekte med lillebror!

Nu ska jag snart se unga mödrar och sen börja packa lite smått igen.
Alltid lika kul!

Eddie sprattlar nöjd i sittern, Nora ser på cirkuskiosken och jag, jag sitter här.

Idag har jag sådant lyckligt pirr i kroppen! Eller är jag nervös?


Kommentarer
Postat av: malin

tråkigt att bara nii va där :/ hoppas nihade kul endå..

varför nervöst pirr :D ??

kramar

2009-09-03 @ 22:54:59
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0