Tandläkarbesök!

Klockan 10 i morse tog vi oss ner till tandläkare Eva med Nora.
Vi hissade stolen, spröt vatten och snackade bebisvikt!
Nora ville inte sitta i stolen utan satte sig i mitt knä under undersökningen.
Någon minut senare så var vi klara och Nora fick MVG.



Efter det tog vi oss hem och började med lite lunch.

Annars har vi lekt Ariel, troll och tagna prinsessor, dansande prinsessor mm...
Sen vart det middag och nu är det lite mys innan bolibompa.

Mitt internet krånglar idag med, samma min telefon som inte verkar ha teckning här uppe.
Så jag uppdaterar inte min otroligt roliga blogg något mer idag.

Imorgon blir det församlinghemmet som vanligt.
Nu ska jag ner och köpa en tidning att läsa ikväll!!

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0