New day, new week!

Fick lite sovmorgon idag! Sov till halv åtta och gud så skönt!
Vi satt uppe till halvtio i går kväll. Såg lite på TV, ritade, snackade och hade myspys!

Idag vet jag inte om mamma och moster skulle komma förbi och hjälpa mig med lekrummet.
Tog det mesta själv i går men det är såååå mycket så jag hinner inte med det till på Lördag då alla Noras vänner kommer på kalas.

Kunde inte bjuda alla hon ville ha med eftersom jag då skulle stå med 14 ungar helt själv.
Så de barn hon har umgåtts med sedan hon bara var 6 månader kommer och då stannar några föräldrar!

Nu ska jag sätta mig i soffan och se på trolltider med Nora och Eddie innan vi ska duka fram frukost.!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0