Musiklekis och loppis!

Idag ska vi på musiklekis, jag och barnen. Alltid så mycket folk där på Tisdagar vilket är väldigt roligt.
I våras var det väldigt ont om mammor och barn som kom ner.
Vi ska där diskutera om loppisen vi ska ha den 17 oktober.
Jag hatar att vara med på en loppis men har sååååå mycket som jag vill bli av med.
Kan man då tjäna en extra slant så är det ett stort plus.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen klä på barnen.
Tänkte ta en promenad innan så Eddie hinner sova en stund.
Igår sov han inte mer en typ en timma sammanlagt på dagen och var övertrött på kvällen så skriket stod i hög falsett. Haha, underbara unge. Men han tog nappen i går!

Linda hade köpt en ny napp som var plattare än andra.
Jag köpte den igår, kokadeoch Eddie somnade på stört i vagnen med den i munnn! Tack för tipset Linda!

Nej...tjing!

Kommentarer
Postat av: nyfiken

va hette den nappen?

2009-09-22 @ 09:37:00
Postat av: linda

NAM tror jag märket heter va??

Finns på konsum och ica...

2009-09-22 @ 11:33:22
Postat av: nyfiken

Tack! :D

2009-09-22 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0