Krångel...

Krångel krångel. Det krånglar med mitt internet hela tiden här uppe och bilder jag ska lägga in bara försvinner eller så tar det 20 år innan dom kommer in.

 


Men nu fick jag in bilderna från våran fredag i alla fall.

Igår gjorde vi inget speciellt. Mina parents kom upp på en fika och tog sedan med Nora hem för att bjuda oss på god familjemiddag. Fläsklägg och mos!
Jag tog vagnen och Eddie, köpte lördagsgodis, tog ut pengar och sedan en RASK promenad hem till mina föräldrar.

Nu tvättar jag dagens första maskin och ska snart hoppa in i duschen.
Idag vet jag inte vad som händer. Ska nog ut en tidig långpromenad med barnen. Eddie sover bäst i vagnen.

Ha en härlig Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0