Glömt er!

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Har faktiskt glömt bort det!
Vad har hänt på sista tiden då?

I fredags så tog vi oss ner till kyrkans barntimmar för att vara med och leka. Jag skulle vara med första gången innan jag lämnar Nora själv där nere.
Hon lekte med de andra tjejerna jätte bra och jag satt bara på en stol med en sovande Eddie på armen så det blir bara denna gång jag är med!

I lördags så var vi hemma hela förmiddagen och lekte inne.
Vid 12 åkte Nora med pappa på sitt kalas hos farmo och var hemma igen efter en liten stund bara.
Då packa vi in oss i bilen och åkte på utflykt med mormor och morfar.
Köpte glass och gick ner till lillungs och strandn och lekte kurragömma och kastade sten.
Det var härligt väder och jätte roligt att springa!
Nora lever in i lekn så hemskt och skrek så man trodde att ett monster hoppade fram ur buskarna. Haha!

I går kom Martina hem till oss och lekte!
Hon grattade Nora med en sminkdocka som var sååååååå fin!
Nora satte henne i jobb och bad henna fläta hela håret!
Vi spela lite dataspel och sen gick vi ut. Dom vattnade blommorna i trädgården medan jag vagnade Eddie så han fick sova en stund.
Sen blev det dags för att grilla korv och hemma vid mina föräldrar var alla vrål hungriga så det kastades in i munnen!!!

Martina är en underbar människa! Vacker rakt igenom.
Är så glad att få henne i vårat liv! Tack Martina!!! Love You!

Idag ska vi inte göra något speciellt men vad som hlst kan ske!! Får se vad som hittas på under dagen!




Kommentarer
Postat av: malin

mysig dag, tråkigt att det inte gick bra hos Noras pappa för Noras del bara :(

fast 7 veckor e ju en lång tid utan att träffa pappsen!

hoppas ni får en bra dag !! Kramar

2009-09-14 @ 12:34:47
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0