För tiiidig morgon idag!

Redan innan 5 vaknade Nora och var hungrig så det var bara att knat upp.
Eddie har sovit väldigt dåligt i natt och velat haft bröstet som napp precis varje sekund så det harvarit en sömnlös natt för min del.
Meningen att Nora ska ner till Kyrkans barntimmar i eftermiddag men jag orkar inte gå fram och tillbaka 2 gånger i dag så hon får vara med här hemma och packa in allt i bilen som vi ska flytta ner.

Vi tar bara kartonger och sådant idag tror jag och antagligen möblerna i morgon.
Vi får inte upp våra soffor för trappan så dom måste vi hissa upp för balkongen och behöver då en lift.
Men sängen blir nog inga problem att få upp. Inte resten av möblerna heller tror jag.

Svammel i massor men nu ska jag in i duschen och försöka piggna till. Har inget kaffe hemma, typiskt.

Ha en bra dag allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0