Blandat...

Igår hann jag inte skriva något!
Nora var extra mammig igår redan från första sekund och ville vara min lilla strumpa.
Vi tog oss som sagt bort till församlingshemmet, skrev några lappar att sätta upp och gjorde halsband.
Men Nora var inte alls sugen på att vara utan mammas knä alls.

Erika, jag, sandra och barnen åt mat på gatuköket och tog sen en kaffe hos mig och barnen.
Vi hade trevligt och tiden flög iväg och kl 16 gick alla hemåt och jag var en hallmöbel fattigare.

Nora fortsatte vara min strumpa. Hon har sådana dagar ibland där hon måste ha min närhet lite extra.
Många sådana dagar det sista året och jag vet ju anledningen och ger henne det gärna.

Nej dagen var i stort sätt helt underbar med mycket prat om allt möjligt.

Idag ska vi nog inte göra såååå mycket.
Eller sofforna kommer kl 16, jag ska fixa Ericas hår och makeup, kyrkans barntimmar blir det för Nora för i dag är hon pigg och alert. Sen vet jag inte vad som sker mera.

Men en fråga!!! Viktigt!!!
Vad heter katten i BAMSE!

Kommentarer
Postat av: Therese

Katten Jansson :)

2009-09-25 @ 07:26:05
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: linda

Visst ja!!! Nu blir Nora glad när hon vet vad katten på tandborsten heter!

2009-09-25 @ 10:38:56
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0