Varför?

Jag blir så trött på mig själv nu känner jag.
Varför kan jag inte bara ta tag i saker för?

Stod och såg mig själv efter duschen idag och jag hatar min kropp.
Vet att jag fått barn nu bara för 5 månader sedan men kan man skylla på det?
Det finns inget på min kropp som är sig likt längre och det ser inte ut som kroppen tillhör en ung tjej som är 25 år.

Jag vet att jag måste göra något och sitter varje kväll och planerar alla morgondagens nono´s och promenader men ända tar jag inte tag i det då det gäller. Fan blir så trött.

Min självkänsla är på botten medan mitt självförtroende är högre!
Är ni också så?

Jag ska sluta vräka i mig onyttigt på kvällarna men jag måste hitta motivation.
Eller så kan någon muta mig, det brukar funka. Haha...

Ville bara ha ur mig lite!

Kommentarer
Postat av: Emily

Känner verkligen igen mig i dina tankar.. jag får typ ångest när jag ser min kropp o tänker imorgon då ska jag minsann ut o gå men nej så blir det inte. Är oxå väldigt duktig på o äta onyttigt lite för ofta. När jag körde gi så var jag superduktig men så fort jag slöt med det så föll ja in i det gamla vanliga igen.

2009-10-22 @ 23:46:01
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du får något fint av mig om du håller upp i tre veckor..

2009-10-23 @ 10:49:07
URL: http://snartmamma.devote.se
Postat av: linda

då ska jag komma på något fint!

2009-10-23 @ 12:35:04
Postat av: Sandra

Du skall klara av det först!!

2009-10-23 @ 14:21:49
URL: http://snartmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0