Tisdag morgon...



Vaknade lite efter sju och låg kvar i sängen och tittade på mina underbara barn.
Jag tycker dom är så vackra. Så underbart vackra.

Deras ögon är stora mörka och inringas av långa böjda svarta ögonfransar, liten söt uppåt näsa och en mun man bara vill pussa på hela tiden.

Lite innan åtta vaknade dom båda två och som alltid så slår Eddie upp ögonen och letar direkt efter sin storasyster och när han får syn på henne så ler han ett brett och nyvaket.
Nora är hans stora favorit, hans stora idol. Hans storasyster.

Idag är det ju Tisdag och församlingshemmet men eftersom Nora hade feber och täppt i näsan i går morse vill jag inte gå ner med henne till de andra barnen så dom smittas.
Hon är ju frisk som en nötkärna och var hela dagen igår med men 24 timmar skall det gå sa dom alltid på förskolan.

Så idag skulle Erika komma förbi och hämta kartonger för att börja packa och flytta in till helgen kanske i min gamla lägenhet.

Annars händer det ingenting. Ner och mata fåglarna om vädret ger med sig. Gud vad det haglade i morse.

Ett morgoninlägg ifrån mig...varsågoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0