Our day today.

Imorse så vaknade jag och Eddie halv sju, tassade tyst upp, satte på morgonrock och TV:n, kokade kaffe och satte mig i soffan för att avnjuta en kopp!
Halv åtta vaknade min underbara prinsessa! MAMMA hördes det ropa ifrån sängen.
På med morgonrock på henne med sen vart det barnprogram för hela slanten.

Trots regn så gick vi till buslekis och pysslade lite med att göra gipshand-avtryck!
Hann inte stanna så länge utan skulle till banken för att betala in hyran, köpa grejer till tårtan som ska avnjutas i morgon på min födelsedag och sen hem, laga mat och baka.

Från ingenstans fick Nora jätte ont i magen på eftermiddagen och fick gå in och spy.
Efter det har hon varit helt frisk och hoppat runt som vanligt. Hmmm...ätit något fel??

Annars har vi bara lekt och busat, pysslat med prinsessaböcker och kramats!!!!
En härlig dag!!!! Men det har vi alltid.
Kan man ha annat med sina barn?

Vet ni vad det roligaste Eddie vet är???
Han tycker det e så roligt att se sin syster sitta på toan...han skrattar så det ekar i lägenheten och kroppen bara spritter på honom!!!!

AAAAAHH jag är så lycklig över mina barn. Mina underbara mirakel........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0