Óm 5 år

Vad gör du om 5 år??

Om 5 år, vad gör jag då?
Hmmm...Då sitter jag i ett fint hus i Visby med en underbar man och en liten bebis till påväg.
Nora går i skolan på Athene och Eddie går på Athene-förskola. Vi trivs allihopa jätte bra.
Jag skriver samtidigt på min andra barnbok och kan jobba hemifrån vid datorn och på så sätt kunna ha barnen hemma rätt mycket ändå.

Huset är stort öppet och fint. Vi har renoverat det mesta och satt vår egen prägel på det.
Grannarna är underbara och min man likaså.

Sen så kräver jag inte så mycket mer!!

Jag har många drömmar och önskningar om vår framtid-min och barnens- många säger att jag sätter ribban för högt och att kraven inte går att uppnå. Men jag är värd det bästa, mina barn med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0