My life!

Igår så gick vi som vanligt till musiklekis och sjöng ett par låtar och fikade lite!
Efter det så tog vi en promenad till Närs för att släppa in Erika i sin nya lägenhet.
Hon ville kolla runt lite på vad hon skulle ta med sig och hur hon ska planera.

Hem till mamma och pappa där det var fullt hus och storbak.
Moster bakade bröd, kusin Hanna och hennes lilla dotter Vilda med alla hundar var med och satt alla på golvet.
Tora satt på en stol och drack kaffe.

Syster kom dit en stund med.

När vi skulle hem ville Nora stanna med mormor en stund så jag och Eddie tog promenaden hem själva.
Vid 19 kom min gumma hem igen och hade haft jätte roligt!



Idag så kom Linda, Ebba och Viggo hit.
Tjejerna sprang in direkt och lekte, Pojkarna låg på golvet och vi satt bredvid och pratade om det vanliga!!
Makaroner och chickenbits blev det till lunch och Ebba verkade verkligen tycka om det för ALL mat var uppäten.
Leken fortsatte efter och lera åkte fram.

När det var dags för dom att åka hem så blev båda tjejerna jätte sura och längtar nog båda två till nästa lekdate!!

Jag plockade undan lite grann innan nästa fika gäng kom.
Erika, Ebba, syster och pållan ramlade in. Pållan bjöd på chessecake och jag stod för kaffet!
Liten söt mage har hon, Systers mage blev helt plötsligt så stor!!

När dom gick så satte jag mig framför tvn med en trött bebis som varit rätt gnällig de sista 2 dagarna så jag tappade upp ett bad för att få honom att slappna av och komma till ro.
Nu somnade han där inne i sin säng medan storasyster ser på bompa och äter jordgubbskräm med mjölk!!



Eddie sitter nu själv i kanske 15 sek med stöd av sina egna armar!! Snart så sitter han med oss på golvet och leker!!! Stor pojke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0