Morning has broken!

Vaknade nu kl halv åtta! Iskallt i lägenheten.
Det har blåst så hemskt mycket ute i natt att jag trodde fönstrarna skulle blåsa ur.
Tunna gamla fönstrar här uppe som egentligen skulle behöva bytas.

Imorgon får vi tapeterna och på Söndag så kommer Robin och tapetserar.
Dom får min gamla säng med madrasser och allting som tack för att han gör det åt mig.

Idag ska jag se om jag vågar ta mig ut me barnen i denna vind och gå ner till församlingshemmet och pyssla, leka och fika.
Satt på kaffe här hemma nu men såg att jag inte har någon mjölk hemma så då klarar jag verkligen inte av att dricka.

Jaja, har inget vettigt alls att skriva så jag slutar nu medan jag är på topp! Haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0