Många tankar och drömmar...

Har så mycket jag drömmer om,mycket jag vill ha och mycket jag vill göra men jag får inte tummen ur röva.
Jag vill ta tag i min knorvliga kropp, få bort dessa gropar och gå ner de sista 2 kg.
Äta nyttigt, fixa håret och ta hand om mig själv igen.
Men de senaste åren så blir det aldrig av. Jag börjar på Måndag säger jag bara men inget händer.

Jag tycker inte utseende är så viktigt att jag måste ha det senaste i modeväg, eller bära smink varje dag utan jag vill kunna älska mig själv.
Kan jag inte älska mig själv, vem kan då göra det!?

Nej IMORGON ska jag börja.
Raska promenader, inte hoppa över mål för att sen vräka i mig massor av fett och socker på kvällen.
Nej nu jävlar kommer det en må-bra-linda-tid!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0