Mamma!!



En underbar mormor, en kärleksfull mamma, en omtänksam dotter, en fantastisk syster, en fin fru, men det två orden som står mest för hur jag ser på min mamma är VACKER KVINNA.

Hon är vacker utifrån och in, inifrån och ut.
En kvinna som ser till att vi alla mår bra, stöttar oss och ger oss hopp om morgondagen.
En kvinna som har lärt mig och min syster hur det känns att bli älskad över allt annat på denna jord.

Hon är en fantastisk mormor som verkligen går in för att vara mormor.
Hon tar sig tid med sina barnbarn som även dom har turen att få bli älskade högre än allt annat av henne.

Mamma idag fyller du år och det ska vi fira! Jag och barnen älskar dig högt högt högt.
Jag är glad att ha vuxit upp med en förebild som dig!
Finare kvinna får man leta efter!

Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med!!!!

2009-10-26 @ 10:59:39
URL: http://snartmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0