Igår!



På morgonen tog vi en tidig promenad för att lillen skulle sova i vagnen.
Blev en promis på en timme och en sväng i spåret så lillan fick springa av sig.

Sen vart det då församlingshemmet med trevligt folk och gott kaffe.
Nora var pysselsugen som alltid. Hon älskar att pyssla och kan göra det många timmar i soffan hemma.
Hon skriver nu sitt namn helt utan problem och på församlingshemmet skrev hon till och med Torsdag ( skrev av mig). Så duktig min lilla tjej.



Efter så gick vi hem till mormor för hon hade lite saknad av sina barnbarn så det blev en liten sväng införbi eftersom jag ändå behövde ta min postlåda och se om min ny data hade komit och det hade den!!!!!
Liiiiten söt och vit!

På vägen hem så blev det spring i benen på Nora och hon skuttade runt och lekte Skrållan!

Innan vi svängde upp så gick vi till Lottas och köpte nytt målarblock och nya pennor.
Passade även på att svänga in till Annelies och lade undan 2 paket till mor min som fyller år snart...vill med ha det jag lade undan så får räkna på det och se om pengarna rullar in i klok tid denna månad.

Idag ska jag städa och rensa till loppisen som är den 17 oktober på församlingshemmet.
Svårt att sätt priset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0