Hej bloggen...

Det var fullt av kläder och massa människor som kom och fyndade.
Köpte lite smått som tex overall och dansmatta.

En nybliven pappa satt på en stol i ingången med famnen full av fynd till sin lilla flicka medan mamman kastade på mer och mer kläder på honom.
Jag gick innan dom var klara men funderar nu på om man kunde se honom bakom högen när dom var klara.

Hur mycket fick ni in alla mammor??

Sängen står omonterad i lekrummet. Vi får sova på madrasser i natt framför tvn.
Men det tycker Nora bara är mys!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det gick jättebra på loppisen :) Jag ficvk 1300 kronor och blev jättenöjd men ändå kändes det som att jag hade med mig allt hem igen... så nästa lördag hakade jag på en annan loppis på Myllan i stan.

2009-10-17 @ 18:40:04
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0