Gooood Morning!

Det regnar och blåser ute till fullt.
Jag och barnen har haft sovmorgon idag och sitter nu och ser bompa!

Innan kaffet var jag nere i hallen och plockade bort alla kartonger och säckar så Robin inte behöver fixa med det.
Skulle behöva ett förråd till de grejer jag inte ska plocka fram, får ställa det vid mina föräldrar men dom har det redan så fullt.

Annars bjuder inte dagen på något speciellt mer än att vi ska på familjemiddag vid mamma och pappa.
En god gryta skulle bjudas på. Längtar redan. Mammas och mormors mat är bäst!
Finns ingen som lagar saå god mat som dom.
Mamma lagar all mat god med mycket kryddor och smaker medan mormor lagar mat som får en att känna sig liten igen. 5 år och fulla av spring i benen.
För att hålla oss kusiner vid bordet berättade mormor sagor om Aina.
Varje gång en ny saga ochvi satt tysta och lyssnade på varenda ord, tills maten var slut!!

Finns det en stålkvinna/mamma i världen så är det min mormor!!!



Fotograf Tora Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0