Fixar och trixar.

Rosa har jag alltid gillat så nu får min blogg vara rosa ett tag framöver men jag tröttnar ju så fort på allt.

Ligger i min nya säng i mitt  nytapetserade sovrum och njuter.
Det blev så fint. Robin är underbar.

Nu ska jag bara upp med tavlor och annat men det får vänta tills jag köpt nytt.

Barnen sover sedan en timme bakåt (eddie somnade innan).
Jag och Nora har suttit i sängen och målat i målarbok som varje kväll och pratat om allt möjligt.

Hon längtar till vi tar vårat pick och pack och flyttar till stan sa hon!! Hon vill gå på en skola där man får dansa lite mera än på andra skolor!!! Haha.

Men det är ju som sagt svårt och dyrt att få boende i stan.
Så jag har satt på nradarn efter en stilig stadsbo att flytta in hos...
Någon som känner någon hunk!?

Nej nu sk jag läsa mina bloggar jag kollar in på lite då och då.

Imorgon tror jag att vi skulle till BVC men vet inte tiden, måste kolla det!!



Från att ha varit prinsessa och bara tagit på sig askungekläder här hemma så har Nora gått och blivit cooling. Så hon tycker helt klart att hon ska ha nya coola kläder och tatueringar. Söta coolingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0