Fattiglapp.

Denna månad har varit hemsk när det kommer till pengar.
Jag har ju fått betala 2 hyror denna månad så saldot på kontot har varit noll hela månaden känns det som.
Tur att jag fyllde år och fick pengar av släkten.

Så jag räknar ner till barnbidraget nu vill jag lova!

Finns så mycket jag vill ha råd med att köpa.
Möbler, gardiner, mattor, överkast, sängkläder, kläder till både mig och barnen.

Behöver nog skaffa mig en man med tjock plånbok. Haha, nej men det skulle ju underlätta lite.

Eddie snurrar runt och kravlar sig fram mot mig, går sakt men han kommer en bit i allafall.
Nora äter kvällsmacka innan myset ska fram till filmen och jag kollar nätet efter fina grejer.

Ha en toppen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0