Efter middag här !!

Imorse kl nio klev vi in på BVC för en 5 månaders kontroll på sonen min.
Tänk er, 5 månader redan.

8220 vägde han. Trodde att det var tok för lite han hade gått upp men han följer stadigt sin kurva.
66,8 lång var han och allt såg bra ut.
Två sprutor i benen och sen var det klart. Första sprutan tittade han bara lite konstigt på Anki medan han skrek till av den andra.

Kl tio anlände Sanna och hedda här för att fika och äta lite lunch!
Sanna är en underbar tjej!!
Kl 13 åkte dom hem och vi gick och handlade lite frukt. Eller lite  och lite, det blev en hel drös med frukt.
Mandariner! Nora är redan på sin fjärde!

Det händer väl inte så mycket mer här i dag.

Jag ska sova tidigt i kväll eftersom min underbara son ville vara pigg och bussugen kl halv 1 till 3 i nättras.

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naa, min "lilla" prins börjar bli stor : )

2009-10-19 @ 15:11:41
URL: http://snartmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0