Early!!!

Nja lite sovmorgon fick jag allt i natt och Eddie har sovit som en prins.
Skönt att vakna och känna att man faktiskt har fått sova ganska så bra för en gång skull.
Ska ta och ha honom i spjälsängen snart. Just nu ligger han ju hos mig.

Idag ska vi ta oss ner till Lasses målarbod och ta hem böcker med tapeter så jag i lugn och ro kan välja till sovrummet. Vill ha någon neutral färg med stora mönster.
En tapet där man inte behöver tänka på färg utan kan byta gardin och sängkläder efter årstid hur man vill.

Det finns ju så mycket fint där nere så det kommer vara svårt att välja.
Men det ska bli så skönt att få iordning där inne och känna att jag också har ett rum att dra mig undan till.
Ett rum som bara är mitt även om jag aldrig är ensam!!

Nu sitter Nora och ritar bredvid mig här i soffan och Eddie sprattlat loss i sittern och suger på en bebisbok.

Jag ska dricka upp mitt kaffe sen ska vi göra oss i ordning för att gå.
Ska se vad vi mer hittar på senare idag. Ser ut som det kommer vara fint väder så det får bli att gå ner till stranden och mata fåglarna med brödet som ska kastas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0