Det lider mot jul.

Snart är det jul!
Snart ska man hänga upp stjärnor och nya gardiner men jag har ett problem...suck...jag vågar inte putsa fönstrarna här hemma. Någon som vågar?? Och vill??

När sandras bebis kommit ska vi fota våra små tomtar och beställa hem julkort att dela ut till alla nära och kära!
Ska bli så kul att fira jul med tre barn i familjen i år!!

Ska bli kul att bli moster till ännu ett mirakel.
Längtar till att få följa Sandra i hennes värkar. Kommer gråta hejdlöst när hon ringer och säger att allt gått bra och att jag blivit moster!!
Blir lite gråtfärdig nu redan. Min lillasyster, lilla lillasyster ska få bebis.
I mina ögon är hon ännu 12 år och alldeles för liten för pojkvänner...
Naaaaw....längtar till bebisen nu!



Inlägget skulle handla om våra julplaner men det blev visst inte så!!

Får ta det en annan dag...


Kommentarer
Postat av: becky

För första året på jag vet inte hur länge så ser jag framemot julen. Har aldrig gillat julen annars. men det kan bero på att det har varit så mkt tjaffs i våran familj under många år.. men i år ska jag fira med emils familj och det ska bli riktigt mysigt faktiskt. sen har man ju en vovve med i år:)

2009-10-30 @ 23:13:07
URL: http://becky84.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

: )

2009-10-31 @ 14:28:06
URL: http://snartmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0