Dagen hittills!

Vi har varit och shoppat lite på byn.
Först gick vi till Lottas och köpte två korgar till mor min eftersom hon fyller år på Lördag.
En stor svart tvättkorg och en lite mindre fast likadan till vantar, mössor och annat.
På befallning av mamma att dom ville hon ha. Tog de sista i färgen svart.

Gick sen till Annelies och köpte en liten sak till far min. Han borde också få något när frugan hans öppnar paket på Lördag!!!

Lagat lunch och möblerat här hemma. Har fixat kökshörna/lekhörna till barnen i vardagsrummet så att jag har uppsikt hela tiden. Så halva rummet är just nu deras!!!!

Vet inte vad eftermiddagen har att bjuda på men något händer väl!


Mina tankar och tummar är hos Elin nu!! Har inget jag kan säga eller göra men du ska veta att det finns många som ställer frågan "varför?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0