Vår Måndag!!

Imorse klockan 9 var vi nere på BVC med Eddie.
Han ade inte gått upp så bra, nästan ingenting så jag är tvungen att börja ge honom mat.
Jag har ju helammat hela tiden nu och låtit honom smakat lite mat någon  gång bara men tyvärr får jag minska på mysiga amningen och mata med sked iställlet.

Han väger i alla fall 8450 gr och var 68 lång. En kort knubbis!!

Malin kom på fika vid tio tiden och det var väldigt länge sedan så jag har saknat våra samtal.

Vi gick sen ner till vårdcentralen vid 13 för att Eddie skulle få gris-sprutan.
Den gick jätte bra och inga biverkningar ännu! Skönt, har varit så nervös och rädd för den!

Nu på kvällen så gick vi ut på en promenad i mörkret och vilket härligt väder det är ute i dag!!!
Myyyys!

Vi har dansat och busat lite här nu innan barnen slocknade direkt dom lade ner huvudet på kudden!


Kommer bilder ifrån igår för jag har inte orkat ladda in de jag har tagit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0