Update...

Ett tag sedan jag skrev nu faktiskt. Dagarna rullar på som vanligt med mys och bus.

Ifredags så åkte vi in till Visby för att göra en storhandel på Willys. Frysen full och även kylskåp och skafferi. Skönt. Var även inne på Rusta en sväng och kollade julsaker, finns mycket fint men inget jag ville ha.
Köpte dock två stjärnor att ha i fönstret, stående på fot för bara 49 kr styck.

Lördag så samlades hela familjen hemma vid föräldrarna och gick upp på vinden för att plocka fram julsakerna!!

Söndag var jag och barnen hemma hela dagen och bara tog det lugnt. En riktig slappardag på varsin soffa typ.
Vi backade en sockerkaka,  spelade lite data, målade tomtar och annat mys.

Idaf ska vi in till stan igen på en viktig grej som tagit alldeles för lång tid att få gjort. Äntligen!!











Kommentarer
Postat av: sossessa

Men WOW vilka fantastiska bilder!



Har du tagit dem? Åh, jag vill också. Fantastiskt vackra barn du har!



/sossessa

2009-11-24 @ 19:47:26
URL: http://sossessa.wordpress.com
Postat av: Lingonplutt

Vilka vackra bilder :)

2009-11-25 @ 12:23:43
URL: http://lingonplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0