Sen kväll för mig..

Idag har jag och barnen bara varit hemma.
Vi har spelat lite data, läst böcker, lekt med barbie, badat, lekt pippi och en massa annat.

Efter duschen idag så kammade jag håret och det ramlar av mig...på vissa ställen så har jag så kort hår att det känns som jag klappar Eddie. Det är alltså nytt hår som vuxit ut.

Jag äter grönsaker och frukt varje dag, dricker vatten och mjölk, äter två mål lagade mat dagligen och även klok frukost så det kan ju inte handla om det.

Amningen kan det ju vara men att tappa så här mycket kan ju inte vara normalt.
Idag när jag så hur håret såg ut så blev jag faktiskt rädd...

Nej nu ska jag snart sova. Länge sedan jag var uppe så här sent.
Eddie ville inte sova tidigt i kväll....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du B-Vitaminer nu?

2009-11-15 @ 11:13:33
URL: http://snartmamma.devote.se
Postat av: Sossessa

Svårt att säga vad som är normalt eller inte. Men jag tappade extremt mycket hår efter jag hade fått min dotter. Det föll av i tussar (började typ 3 månader efter förlossningen) och sedan växte det ut och jag såg ut som jag hade en gloria. Inte snyggt. Det var så illa att min frisör (som för övrigt sa att det brukar vara så) faktiskt trodde jag var uppklippt, haha. Inte lika illa med andra barnet - men så ammade jag inte länge heller (om det nu beror på det).



/sossessa (www.sossessa.wordpress.com)

2009-11-16 @ 21:13:39
URL: http://www.sossessa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0