Regniga Söndag!

Denna Söndag vaknade vi tidigt.
Det regnar och är grått ute. Var tog den vackra soliga hösten vägen som jag älskar att promenera genom?
Tycker att det har regnat konstant i flera veckor nu och är man en sådan som brukar få höstdepp så kan det inte vara kul.
Nu är inte jag en sådan som blir deppig just på hösten. Jag älskar alla årstider och ser fram emot att tiden ändras.
Myser fullt ut! Men som sagt var är solen??

Idag så ska vi antagligen till lägenhetnet igen om Erika kunde vill säga annars har vi bullbak med syster och Robin på schemat. Ärligt talat har jag aldrig bakat bullar förut och inte dom heller så vi får se om dom blir goda.

Ha en härlig regnig Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0