Min lilla tös!

Var ute i blåsten och gick när Nora ramlar framåt på suffleten på vagnen och slår munnen.
Det enda jag såg var blod blod blod. Ringde pappa som hade lunch. Blev livrädd att det var tänderna.
Som tur var kom en man körandes samtidigt och stannar bilen
Han jobbar i ambulansen, eller gjort det i alla fall så han kollade munnen.
Ingen skada mer än att läppen spruckigt både uppe och  nere.
Tänderna klarade sig. Han stod kvar vid oss tills pappa kom.
Snäll man! Han var den som satt i ambulansen vid min morbror håkan när han tog sitt sista andetag.

Allt är bra nu men en stor ankmun pryder hennes lilla ansikte. Fy va hemskt.
Har bott iSlite i hela mitt liv men när pappa frågade vart vi var visste jag inte. Såg mig runt omkring i några sekunder innan jag kunde svara.
Det blir ju alltid så mycket mer blod med all saliv. Rädd var jag!!


Kommentarer
Postat av: becky

Hu vad hemskt! stackars liten tjej.

2009-11-03 @ 15:08:22
URL: http://becky84.bloggagratis.se
Postat av: Martina

Naaaw! Min dina Nora! Pussa henne från tant!

2009-11-03 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0