Måndag-nyttiga tiden!!

Nu ska jag inte äta eller dricka onyttigt förrän i jul!!!
Bad Nora säga till mig varje gång hon såg mig trycka i mig något onyttigt så det första hon sa till mig i morse var:
-INTE chips, godis läsk eller kakor nu mamma!

Så nu ´har jag en liten vakt här hemma som kommer sätta mig på plats!

Eddie sover bättre på nätterna nu, inte bra men bättre och det tackar jag för.

Idag vet jag inte vad vi hitar på men Nora tycker att fåglarna behöver mat så det blir nog en sväng till stranden med en påse bröd!!!


Kommentarer
Postat av: becky

Hejja linda. You can do it. vi var på pizzerian vid lasse målarbod och beställde pizza. visst är det där du bor?? funderade på att ringa på men sen visste jag ju inte vart man går in,,,

2009-11-09 @ 09:22:33
URL: http://becky84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0