Listade!

Elaka människor är listade bland saker som jag verkligen hatar.
Människor med så pass låg självkänsla att dom känner självförakt, rädsla och avundsjuka varje sekund på dagen.
För att dessa människor ska kunna överleva vardagen så måste dom hitta någon att såra, någon att klanka ner på, någon som dom är avundsjuk på.
Dom behöver någon som dom kan förstöra och trycka ner lägre än vad dom själva befinner sig.
Allt för att överleva sin självbild. Den självbild som dom föraktar och inte vill veta av.

Tråkigt nog så känner jag till några sådana människor och kan inte annat än tycka synd om dom faktiskt.

Förr kunde jag ta åt mig av vad som skvallrades i deras munnar men nu ser jag det som en "komplimang" och väljer att se det så att jag har och är något som dom vill ha eller vara.

Eller vad säger ni? Känner ni till några sådana människor?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Många många många männsikor! Hela Slite består nästan bara av sånna människor! Men det går bara att skratta åt dem hahahahahha

2009-11-18 @ 19:19:43
URL: http://snartmamma.devote.se
Postat av: Madde

Haha, det vet du att jag känner till någon sån människa ;P

2009-11-19 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0