Kvinna söker man!

Jag har varit ensam länge nu. Bara varit jag och barnen och innan Eddie kom så var det bara jag och Nora.
För första gången på 4 år så känner jag mig redo för att seriöst träffa en man som ska bli min make, han som jag ska bli gammal med, Mannen jag ska dela allt i mitt liv med.
Men var träffar man en sådan kille då man inte är ute i farten? Tycker att detta med krogen är lite för överskattat ibland och går hellre på privata fester och i lugnan ro smuttar på ett glas vin.
Men det har inte gett mig någon man än.

Någon som har någon fin kille på lager!?

Kommentarer
Postat av: Emily

Krogen är oftast inte rätt ställe för o hitta mannen i sitt liv. Jag träffa staffan på gymmet i lärbro =) Så mannen finns där du minst anar det.

2009-11-29 @ 20:47:50
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Pauline

kolla på öb, fast den bästa på det företaget är redan upptagen! :) Men du kanske springer på nån där!?! :)

2009-11-29 @ 22:20:57
URL: http://familjenlind.bloggplatsen.se
Postat av: Crissie

Jag tycker du är en perfekt kandidat till ensam mamma söker. Ung, snygg osv. Jag tycker verkligen du ska söka, du kommer få många napp, å även om du inte hittar kärleken där, så har hela sverige fått upp ögonen för dig och din möjligheter finns utom begränsning. :)

2009-11-30 @ 08:59:50
Postat av: linda

Kanske ska ta och söka dit då!!! Men jag skulle inte våga visa mig i tv! Hatar kameror och blir så nervös! Men det är kanske mitt enda hopp för inte kommer han inhalkandes på ett bananskal inte!!



Ensam mamma söker...here I come!

2009-11-30 @ 10:02:33
Postat av: crissie

Jag skulle inte heller våga visa mej i tv. Men du har inget att förlora på det tycker jag. Jag tror folk skulle gilla att se dig i rutan. Jag tror absolut inte detta skulle vara ditt enda hopp, men då skulle du få bättre möjligheter till att verkligen hitta den rätte. (friarna kommer stå på rad) =)

2009-12-01 @ 09:43:22
Postat av: linda

kanske ska söka dit då???? hade varit en upplevelse!!

2009-12-01 @ 14:55:37
Postat av: crissie

JAA, klart du ska söka. =)

2009-12-01 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0