Kväll i vårat hus!

Eddie vaknade pigg och glad för en liten stund sedan och äter nu upp min mobil.
Nora somnade runt 19 redan och paradis hotell går på tvn...har sett några minuter men letar efter dosan för att kunna byta kanal.
Pissprogram.

Hur känner Gotland för vaccin till barn under 18 månader??
Vissa ställen i Sverige har nu dragit tillbaka vaccinet för små bebisar pga att vi inte vet säkert om dom är äggallergiker eller inte.

Blir bara helt nervös, stissig och trött på detta med influensan och vaccin!

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag vet inte alls om jag ska vaccinera Edvin eller inte, skitsvårt beslut. Man kan ju aldrig veta säkert hur han reagerar på vaccinet men ja kan inte heller veta hur sjuk han blir om han får svininfluensan.. nej usch säger jag bara. Helt klart de svåraste beslutet i mitt liv! Hampus tvekar jag inte om, han är ändå 2 år och klarar av lite mer än Edvin. Ha de så bra!

2009-11-19 @ 00:15:14
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0