Julklappsköp och fika.




Idag gick jag och barnen ner till nya affären igen för att köpa ljus till adventstaken som jag helt glömt av.
Men kom därifrån med två fulla kassar. Köpte tre julklappar till Eddie, tre julklappar till Nora och en liten nalle till Systersonen som Robin plockade med sig när han hämtade bilbarnstolen.

Till Eddiee är jag klar, han förstår inte så mycket nu i år så det blir kläder på rean i stället.
Nora ska jag inte köpa mer leksaker till utan ska se efter mer grejer till hennes rum eller något. Eller när jag tänker efter så har hon allt till sitt rum med. Får se vadjag hittar på.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

vilka UNDERBARA fina barn du har Linda, även fast jag bara har sett nora 1 gång bara. Tänker på er.

Kramar din kusin madde

2009-12-01 @ 10:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0