Fångad av en stormvind!

Det blåser ännu storm ute.
Jag börjar bli väldigt trött på vädret nu.
Det har regnat i VECKOR och nu blåser det pinvindar. Vart är lugnet och solen!?

Det blir ännu en innedag med andra ord kanske ska ta tag i lekrummet i dag!?

Eddie har varit vaken minst 10 ggr i natt och rullat, gnällt och sugit på brösten så att dom ömmar som aldrig förr.
Samtidigt som jag vill att han ska sluta äta på natten så är det ju hans trygghet att få ligga vid bröstet.
Vill jag verkligen ta ifrån han det? Orkar jag ta kampen?

För mig har det viktigaste alltid varit att ge mina barn den trygghet och närhet som dom visat att dom behöver även om det har betytt att dom båda hängt på min arm 24 timmar på dygnet.

Får se hur det ser ut lite längre fram. Just nu är han ännu så liten och man får väl tänka på att det faktiskt bara är så här ett kort tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0