Tiden rasar fram.

Snart ska Sandra ha bebis och jag blir moster.
Ärligt talat så är jag mer nervös för hennes förlossning än vad jag har varit för båda mina.
Det är ju min lillsyster som ska bli mamma!
Längtar gör jag verkligen! Vill lukta bebis nu!

Ett halvår sedan jag fick min lille man och tiden går så fort.
Samtidigt som jag känner att det är nu som det roliga börjar så vill jag stanna tiden och ha honom liten lite längre.
Härrom dagen lade jag honom på lekmattan utanför toan och gick in för att snabbt kissa.
Hör bara hur prasselsälen rasslar till där ute och tittar ut...där möter jag två stora ögon och en gaddlös mun som bryter upp i ett stort leende. Ungen tar sig framåt!

Han sitter nu själv även om man inte vågar lämna honom ensam och leker tittut.
Hans lilla söta huvud vänder sig lätt åt sidan med busig min och tittar sedan tillbaka på en medan han väntar på att man ska säga tittut! När han hör tittut skrattar han och vänder bort huvudet igen för att fortsätta busa.

Stor kille nu!!

Här kommer min lille man på bild som alldeles ny!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0