Dagen idag!

Vi har varit ute en sväng trots allt i detta oväder.
Var och handlade lite mellis och frukt.
Införbi och köpte lite nytt pyssel till Nora och posta lite brev och annatt skoj.

Annars har det varit bus och trots i en salig blandning här hela dagen.
Jag är helt slut i min lilla kropp och sitter nu och läser på om sömnproblem samtidigt som jag ögglar igenom SJÄLVKÄNSLA NU!

Jag tjatar alltid om min kropp. Jag tycker inte om den och även om jag skulle gå ner ett par kilon till eller få bort lite av kasslerhuden så skulle jag ändå hitta något annat fel.
Jag behöver bearbeta lite inom mig, saker som jag skulle ha tagit itu med för 4 år sedan men som bara lades undan för ta hand om annat.

Så jag ska äta VAD JAG VILL men i mindre mängder och kanske inte så ofta.

Mmmm...några tankar bara!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad löjlig du är, du är fin som du är! Jag trycker i mig chips varje kväll utan att gå upp i vikt! och du är ju ute och går mycket också, så vräk i dig vad du vill!

2009-11-06 @ 09:52:09
URL: http://snartmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0