Visby och handel

Imorse klädde vi oss och åkte in till Visby för att handla lite klappar och lite mat.
Det blev puzzel, målargrejer, barbiedockor med massa möbler och en jätte fin prinsessa-sagobok i guld.
Hittade inte så mycket mer men nu är det fullt under granen och mer ska in och handlas i mellandagsrean. Känns så onödigt att handla kläder innan som kommer vara halva priset på efter jul.

Hem och klä julgranen hos mamma och pappa, sen hem till oss och slå in alla julklappar. Eddie sover, Nora ser bompa och jag ska värma lite glögg.
Ha en toppen kväll alla vänner (och ovänner ;) )


Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att va klar med julklappsbestyren.. dessvärre är det ju så illa att mellandagsrean bara brukar vara skit... i 6 år har vi vart först på plats på just mellandagsrean i hopp om att göra lite kap.. men blivit lika besviken varje gång. Det våra gotlänska butiker menar med rea är plagg nedsatta från 99 till 79 kr.. det tycker inte jag är rea :)knappt ens när det är halva reapriset så kommer man ner till halva ordinarie pris.. Tacka vet jag mellandagsrean i Stockholm.. där snackar vi REA !! Men lycka till och hoppas att du ändå hittar nåt på rean.. ha det så bra !

2009-12-20 @ 11:22:24
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: linda

therese: JO vi är inne varje år vi med men jag handlar sällan något på rean. Det blir ändå de "dyra" kläderna som följer med hem.



Hoppas helgen varit bra för er och att du lyckats vila!

2009-12-20 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0