Naaaw söta unge.

-Mamma jag ska vara snäll resten av året, jag lovar. Vet du varför?
-Nej det vet jag inte gumman.
-För att du är så go och glad, mamma.

-Prata lite mera mamma text, mamma.

-Bredvid dig är min vilarplats mamma, därför är jag ledsen.

-Jag har ont i huvudet mamma, är nog det som varit fel.


Så låter det mellan tårarna här hemma nu.
Måste vara jobbigt att få dessa utbrott tror jag. Hon har haft såna någon gång ibland och efter varje gång så får jag dåligt samvete och tycker att jag är en dålig mamma. Att det är jag som gjort något fel att hon mår dåligt över något. Men så vet jag att alla barn får utbrott, annars är det väl inte normalt? Eller?

Men ändå så tror jag att det ligger något annat bakom detta. Något jag inte kan kontrollera.

Men gud vad jag älskar henne, min lilla sessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0