Molle!

Pratade nyss med mamma och Molle var piggare nu iaf och han var inne vid läkaren. Hoppas dom nu får ligga kvar där inne över natten så att dom får ha ett öga på honom.
Bara det inte är mina barn som smittat honom, dom har inte varit sjuka men lite "vatten"snor har runnit.
Hu va rädd jag blev. Felet med mig är att jag lätt förstorar upp allt och får lite panik då jag inte är med och kontrollerar vad som händer med de jag älskar.
Kontrollbehov det har jag, men efter en liten stund då allt smällt in i huvudet och tankarna slutar snurra så släpper det. Nu kan jag börja andas igen och se lite på Bridget Jones dagbok...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, va skönt att han mår bättre!! Förstår att du blev rädd, bara 2v gammal ju.

2009-12-15 @ 21:46:12
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Emily

Hur har det gått för lilla Molle?? har du hört ngt idag? Hoppas han mår bra!

2009-12-16 @ 08:47:17
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Emily

Så bra! Ja de kan verkligen skrämmas. Hälsa sandra!

2009-12-16 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0