Marknad och skalliga barn.

Marknaden var inget att hänga i granen. Några få bord intryckt i restaurangen, thats it!
Jaja vi köpte iaf en hel kasse av grejer till New born baby "mini" av min kusin Estelle. Hur mycket som helst och Nora hade jätte kul med att bada de små skalliga barnen i det lilla badkaret!

Dans kring granen blev det också. Eddie var lite rädd eftersom det var VÄLDIGT hög volym på micken men han fick stå ut för syster tyckte det var jätte skoj.

Barnen sover redan och jag ska börja min skrivarverkstad. Det var väldigt länge sedan jag skrev på allvar och nu har jag äntligen fått tillbaka lusten och flödet!









Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Helt otroligt underbara barn du har!!!!!!!!! =)

Jag blir sååå glad å varm när jag ser bilder på dem, de ser såå lyckliga ut! Vackra till tusen!

Kramar

2009-12-07 @ 10:56:25
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0