Jobbigt!

Jag vill in till visby nu men det finns inte en chans att jag får en lägenhet nu. Kanske en skabbig lägenhet på gråbo om ett år men jag behöver ifrån denna lägenhet snart. Jag vill flytta nu!!!

Jag mår bara dåligt här uppe och jag vet inte vad det beror på. Känns inte som jag vill bo in mig och planerar redan mitt nästa hem. Känns jätte jobbigt eftersom det är här jag lever dag och natt, det är här som ska vara den trygga harmoniska platsen Men jag längtar bara bort.

Det är inte här jag och barnen hör hemma. Börjar bli desperat oc hfunderar starkt på att sätta mig i en lägenhet hos gotlandshem och skita i Visby.
Barnen får ju säkert det bra här i Slite med när det gäller skola men Athene har varit ett mål för både mig och Andreas sedan Nora var i Eddies ålder. Sen dess har hon stått i kö för att få börja.

Suck! Vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra! Skit jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt upp dig på direktbyte hos gotlandshem både i visby och slite så kanske du har tur att få en.

2009-12-13 @ 13:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0