Hänt??

Efter lunch idag så gick vi hem till syster och umgicks lite.
Molle badade lite men annars sov han hela tiden. Så fin!

Ja annars har det varit lek och bus här hemma.

Ikväll är jag på dåligt humör för jag hatar denna lägenhet. Varmvattnet kommer och går och jag blir galen.
Ringer till hyresvärden, talar in på svararen men inget svar. Idag har tom pappa åkt runt och letat lite efter honom, men nada! Är så irriterad.

Lägenhet i Visby är omöjligt! Kanske har möjlighet att få lägenheten över Sandra som nu håller på att renoveras.
Till sommaren skulle den bli klar. Men då är frågan, hur gör jag med dagis och skola?
Vill verkligen att barnen ska gå på Athene. Älskar den skolan och tror helt klart att Nora skulle stortrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0