Halloj!

Nu är det bolibompa på tv och jag satte mig ner i lugnan ro i soffan för första gången idag.
Idag har jag storstädat köket så det är klart innan tomten kommer.

Imorgon ska vi köpa lite julklappar. Har bestämt att Nora inte får mer leksaker nu utan det får bli kläder och annat. Eddie ska få något klädesplagg också att öppna på julafton och två leksaker sen blir det inge mer till honom.

Nu ska jag kramas med min dotter och springa upp och ner 511 gånger för att ta bort sonen från granen.
Han ger sig inte heller utan han ska bara dit....hmm....15 gånger har jag lyft rumpan för att stanna honom.
Det blev visst ingen lugnan ro.

Ha en bra kväll allihopa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0