God morgon världen!

Natten har varit rätt bra! Eddie har inte vaknat si så där hundra gånger som han brukar men jag är ändå trött för min kropp har kliat så in i norden. Idag ska jag ner till målarboden och se om jag får tag på hyresvärden och be honom skicka någon för att se vad som kan vara fel här uppe.

Robin fyller år idag så vi ska dit klockan tre och gratulera honom. Det bjuds på varm smörgåstårsta, aldrig ätit det men han har sagt att det är gott. Får gå ner till nya affären och se om dom har fått in något fint jag kan ge honom.

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan här ska städas.


Kommentarer
Postat av: Therese

Städas efter våra skitgrisar till barn ? Kan tro att det ligger SMULOR överallt :)

2009-12-05 @ 09:51:28
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0