Dansa min docka!

Vad har dagen bjudit på då?

Klockan tio gick vi hem till syster och Robin, vi skulle tillsammans gå till BVC på koll för de små.
Eller jag ville ha lite råd angående amningen och nattningen.

Efter det gick vi skilde vägar. Jag och barnen gick förbi gahms och handlade lite, sen till schell för att hämta ut paket till Nora, hem ringde runt några samtal, lagade mat, handlade välling, badade barnen och så vidare.
Eddie sov i två timmar inne i sängen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kat kom hit på glöggfika och klädschopping! På fredag ska vi hem till henne och barnen.

Ja...hmmm? Punt?


Kommentarer
Postat av: Nina

Sv: Verkar inte finnas där, men tack för tipset ; )

2009-12-10 @ 08:08:41
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Ida

Aw, vad söta dem är. Mina kusinbarn :)

2009-12-10 @ 15:51:35
URL: http://idajpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0